det var ju typiskt..

Hej!
Igår gick jag o la mig tidigt för en  gångs skull, hade jätteont i huvudet och ville inte vakna av något alarm så la mig vid 12 typ. Dock vaknar jag av sms vid 10-tiden, reklam från Vila.. i Jönköping, stör mig på att det alltid är därifrån, måste blivit något fel när jag registrerade mig!

Sen ringer en tjej från Manpower och säger att han jag skulle ha som jobbcoach hade så mycket att göra så jag skulle ha henne istället och hon kunde inte förrän på måndag.. so monday it is. Verkligen typiskt eftersom jag hade ställt in mig på att åka in till stan idag o fixa lite viktiga grejjer, men nu känns det ju onödigt att åka in, så himla dyrt blir det att åka fram o tillbaka hela tiden.. Hatar att bussarna ska vara så dyra :@

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar!:

Name please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0