Det går framåt

Tjaa!!
Idag är jag ganska glad faktiskt.. rätt trött dock med tanke på att jag gick upp vid halv 6, inte okej. Övningskörde in till körskolan med pappa. Hade dubbellektion från klockan 7. Denna gången kändes det faktiskt riktigt bra, allt flöt på som det skulle och blev nästan inte tillsagt någongång om att jag gjorde fel, eller skulle tänka mer på något oså :D Vi gick även igenom olika saker som man ska ha koll på vid kontroll av bilen, både det yttre o inre! Sen när vi var färdiga sa han att det gick mycket bättre idag och att det går framåt, hehe (; 

Eftersom jag var färdig vid 20 över 8 och bussen hem inte gick förrän tio i 11 hade jag väldigt mkt tid så gick till bibblan o satte mig för att plugga teori. Kom även på att jag glömt min plånbok hemma, smart som jag är. Inget busskort och absolut inga pengar.. så fick ringa så pappa kunde komma o lämna pengar, väldigt snällt!

Nu är jag hemma igen, är trött så ska nog lägga mig vid tv:n lite innan jag går på lite fler distanstester! Är verkligen SÅÅ taggad på att ta körkortet nu att det nästan blir kul att plugga (;

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar!:

Name please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0