Awesome weekend!

Tjooo!
Har knappt varit hemma i helgen därmed den dåliga uppdateringen. Helgen har iaf varit riktigt nice, en av de bästa på ett bra tag!
Fredagen var det körlektion på morgonen, sen hem o slappa, fixa sig osv. Sen åkte jag in till Matilda i stan där även Lina var. Vi började att tagga lite smått. Sen droppade killarna in under kvällen och vi förfestade på bra med ölkortspel, dans på stolar och good music! Sen åkte jag och några taxi ner till stan o Grace. Väl inne på Grace var det också roligt även om varken Lina eller Matilda var med där inne... fast det visste jag ju inte förrän efterråt xD Var f.ö. sjukt när på o missa bussen.

Igår vaknade jag av att Martyna ringde mig lite efter 11 o frågade om vi skulle ses vid 2 och ja, det skulle vi ju, så det blev till att stressa med världens huvudvärk för att hinna med 1-bussen. Åkte in till stan, träffade först Matilda för att få min kamera som jag glömt, träffade även Lina! Sen kom iaf Martyna så vi gick till Askelyckan för att berätta om allt som hänt i våra liv de senaste 2 månaderna!

Sen stack jag hem till Maria för att fixa till mig lite sen fick vi skjuts till Mariakyrkan där vi mötte Leila och Bem. Vi skulle förförfesta men några andra nånstans men det slutade med att vi gick till en av killarnas danslokal och söp där innan vi skulle till huvudfesten. Vi sket i förfesten eftersom den låg på Campus och vi redan hade gått hur mkt som helst!! Det var inflyttningsfest iaf och det var trevligt och vi träffade Rebecka så det var ju roligt!!

Idag blev det slappdag hos Maria. Vi köpte lite gotte, kollade på två filmer med en snygging i vardera, dvs Matthew McConaghey och Jude Law (: Missade halv 7-bussen så kom inte hem förrän halv 8, menmen, det gjorde ju inget.

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar!:

Name please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0