7-15

Hallåj!
Gick upp kvart över 6, sjukt trött var jag. Men det var bara till att gå upp o cykla bort till jobbet för att öppna upp avdelningen. Dagen har iaf gått bra, inga större konstigheter! När jag kom hem duschade jag, pratade lite med Lina i telefonen, planerade kvällen!

Ikväll är det ju utgång som gäller. Såsom det ser ut nu tar jag 20.20-bussen till stan, möter upp Lina, Pella och Mathilda o går hem till Mathilda för att förfesta, sen blir det Lagerlunden, o sist men inte minst, dans på Grace (: Hoppas det blir roligt!

Finns inte mkt mer att säga för tillfället, ska ladda lite ny tagg-musik tänkte jag! Lina spelade en skön låt förra helgen som jag ska lägga in på min taggnings-lista ;D

Detta är verkligen tagg för mig, tänker på utgång o dans i massor!!!

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar!:

Name please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0