29 timmar

Heeej!
Natten på jobbet gick bara bra, somnade dock till en 45 minuter vid halv 4^^ Sen var det bara hem, vila, kunde inte somna, duscha, sen åka in till stan för att ha dubbel körlektion. Det gick väldigt bra för att ha varit vaken så länge. Sen satt jag o väntade på bussen i 45 min, höll på o somna.

Väl hemma så åt jag lite o la mig framför tvn men kunde inte somna. Lina och Matilda var här nyss en liten stund. Dom hade varit i Åseda så dom hälsade på mig på hemvägen, alltid trevligt (: Vi gjorde även upp lite planer inför helgen... eller närmare bestämt fredagen. Kan bli greeeeat! Jag är glad, jappjapp! Lite trött dock, har ju inte sovit på snart 29 timmar.. och lär inte sova förrän ikväll.. ska gå en powerwalk sen iaf, det måste jag! Tjaaao

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar!:

Name please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0