150 romer....

Halåååååå!
Haha.. vaknade av att telefonen ringde vid strax efter 9.. var en vän till mamma... hon berättade att det var 150 Romer som hade kommit till Möllstorps camping... haha, asså.... lite fult måste jag säga. Ännu fulare att alla andra hade stuckit därifrån xD Jag är glad att jag valde att stanna hemma (;
Observera att den första är en tjej.


Gick upp halv 2 idag.. fattar inte hur jag kunde sova såå länge?! Men visst, det var ju najs måste jag säga! Har precis ätit frukost, snart kommer Mathilda förbi för att lämna lite saker.. Senare, eller närmare bestämt 15.45, ska jag jobba fram till 22. Sen kommer Mathilda hit igen o sover över, slipper jag vara själv hemma :D

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar!:

Name please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0