Wir lieben Deutch sprechen!

Halååja!
Nu är det söndag förmiddag och jag vaknade ovanligt tidigt för att vara mig.. eller iofs, jag vaknade av två sms vid halv 11-tiden. Men kände att jag likaväl kunde gå upp!
Helgen är snart slut och den har varit bra även denna! I fredags blev det ju då fest. Stack först in till stan, kollade Linas innebandyträning, sen hämta upp Matilda i stan, hem till Lina, äta fajitassallad och fixa oss. Sen kom Matildas kompis Emma (?) också. Vi satt o spelade det "riktiga" sanning och konka spelet, vi hade roligt, minst sagt ;D Sen stack vi till Matildas kompis Andreas i stan o fortsatte förfesta där innan vi gick ner till stan.


Efter 15 minuter i kön till Grace gav vi upp o gick till Lagerlunden där vi satte oss och hade trevligt. Jag och Lina hade minst sagt roligt hahah, skrattade väldigt mycket, visst älskar vi att prata tyska på fyllan haha!!! När det stängde vid 1 stack vi till Sports o va där till 2 då det stängde. Träffade lite folk o det var trevligt helt enkelt. Jag tycker dock det var synd att vi inte var på Grace eftersom jag var så danssugen!!

Natten mellan fredagen o lördagen var väl sådär, vaknade av telefonen 180 gånger kändes det som. Bland annat ringde jobbet vid halv 7 o frågade om jag kunde jobba vid 7... eh, näe, jag har knappt sovit något så tror inte det är så bra. Sen ringer dom 2 gånger till, o den sista som ringde var ju verkligen inte trevlig... fick det o låta som allt är mitt fel. Fy.
Jobbade iaf mellan 14-22. Det gick väl ganska bra. Sen stack jag hem till Johanna där det blev lite god mat och vin (:

Idag händer andra grejjer... men det kan jag skriva om när jag kommer hem istället, för detta inlägget blev lite väl långt ^^ Tjaodå sålänge!

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar!:

Name please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0