Lite hockey o partyy

Tjaaaa!
Det har varit ganska fullt upp i helgen därav den dåliga uppdateringen. Men nu har jag tid så kan ju göra en sammanfattning av en braa helg!

Fredag: Åkte in till stan för at möta upp pappa och övningskörde vilket jag gjorde i nån timma, gick toppen! Åkte hem och gick till frisören. Josefin klippte mig, väldigt duktig för att vara praktikant och trevlig vare också! Stack hem och färgade håret några nyanser mörkare, blev nöjd! Fixade mig o stack till stan o vidare till hockeyhallen där Lina och Matilda var. Vi satt i vip-rummet, inte helt fel (;
Efter matchen stack vi hem till Matildas brossas lägenhet, en 1:a men funkade fint!! Efter en stund kom Kristoffer, Viktor och Victor och förfestade med oss, funfun! Sen stack vi till Lagerlunden, sen Pauze. Inget Grace denna gången heller, men lika bra det med tanke på att jag har ganska dålig ekonomi hehe.

Lördag: Jobb 8-13. Gick helt okej... men fy vad läskigt det var först. Jag trodde jag skulle svimma. Synen blir bara sämre o sämre och börjar nästan svartna, blir helt yr i huvudet, börjar kallsvettas och hörseln blir helt konstig!! Fick säga att jag skulle på toa bara för att kunna dricka lite vatten och lugna mig.
Vid halv 2 åkte vi till Tingsryd, jag körde, gick great (; Var först hos mormor o morfar, sen åkte kollade jag på film med Maje, mys! Sen tillbaka till M&M för att äta kycklingpaj o sen äppelpaj, gött!

Fick skjuts hem till Lina. Vi tog det lugnt framför tv:n o hade det mysig innan vi begav oss till Lagerlunden där vi träffade Matilda. Sen stack vi till Sports där jag träffade Maria så var med henne o hennes kompisar resten av kvällen. Blev lite dans eftersom dansgolvet var öppet. En lugn men trevlig kväll(:

Idag
har jag inte gjort så mkt mer än pratat med min älskade Mathilda i telefon, hade mycket o prata om! Nu är det strax jobbdax. Jobbar 14-22, naajs!

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar!:

Name please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0