Tidig firning

Heej!
Igår var det ju lite kalas för mig och Elli! Det blev en lyckad kväll med god mat och efterrätt och härliga tjejers sällskap (: Eftersom det bara var 20 dagar kvar igår, tills jag fyller år, så firade vi som sagt mig också. Jag fick en jättefin "glass-skål" typ, fast man kan ju ha andra saker i den också om man vill. Sen fick jag även ett svenskt/engelskt lexikon, så gulliga dom är! Det var ju verkligen perfekt för mig, förhoppningsvis kommer den till användning snart! Den var så bra just eftersom det var liten o smidig att ta med sig.

Egentligen skulle vi dragit ut på kvällen men Elli har haft/har (?) halsfluss och går på penicillin så det är ju kanske inte så smart att festa då. Synd, för jag var verkligen taggad på att dra ut! Men vi får köra utgång en annan helg helt enkelt!

Vaknade ganska tidigt idag faktiskt, redan vid 10, försökte somna om, men det gick inte så gick upp halv 11. Får se vad dagen tar oss. Fint väder är det ju iaf så en promenad ska det bli!

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar!:

Name please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0