Taken

Heejsan!
Dagen börjades med lite körlektion vid strax efter 1. Körde på motorväg o tränade avfarter, gick helt okej!
Sen gick powerwalk runt sjön i det finfina vädret, mycket härligt! Sen ringde jag Mathilda för o höra vad hon hade för sig o om jag kunde ta tolg-bussen ut till henne. Det gick bra, så har varit hemma hos henne hela eftermiddagen o kvällen, mys! Hon hade bakat jättegoda muffins som vi åt. Sen kollade vi på en film en kort stund men sket i den när vi bestämde oss för att äta mat istället. Det blev hemmabakad pizza, riktigt gott var det!

Bara för att Mathilda sa "erkänn du kommer lägga upp en bild på en pizza från google nu eftersom du inte tog kort på den" haha, yes of course (; + banan, skinka och mozzarella, gottgott!
Sen kollade vi på filmen "Taken" .. riktigt bra film måste jag säga, en av de bättre jag sett nu på senaste tiden! Men man blir ju lite rädd för att åka ensam och stöta på sånna äckelidioter!!!

Blir ganska tidig läggdags idag, upp tidigt imon, tar kvart i 7-bussen till stan. Men det kommer bli en spännande dag och ganska fullt upp fram till kvällen. Fan, kom på att jag måste fixa personligt brev tills imon...

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar!:

Name please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0