Segheten

Hejj!
Dagen har varit ganska seg. Gick upp vid typ halv 12. Fixade lite med tvätten och städade lite i köket, tänkte att jag skulle vara lite snäll. Har ringt till en o frågat om hon kunde vara min referens när jag ska söka jobb, vilket hon verkade bli glad av o sa "självklart"! Var ute på promenad med mamma i det fiina vädret!

Har känt mig lite halvsjuk, ont i huvudet, o mamma tyckte jag såg blek ut, hoppas verkligen inte jag blir sjuk, jag som har roliga saker hela veckan nu, bara idag som dagen varit riktigt seg. Menmen, får hoppas det blir bättre till imon, nu blir det att kolla lite tv oså innan läggdags senare ikväll!

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar!:

Name please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0