Presentinköp

Tjeea!
Idag har varit en braa dag. Förutom att vädret är helt äckligt. Åkte in till stan o mötte upp Rebecka o sedan även Maria. Vi gick o köpte present till Ellinor. För en gångs skull så bestämde vi oss ganska snabbt vad vi skulle köra på, riktigt bra idé måste jag säga! Jag hade blivit glad iaf!

Sen hade jag körlektion vilket också gick bra. Sedan gick jag till Skåres där Maria o Rebecka väntade på mig. Köpte pasta/kycklingsallad, riktigt gott var det! Haha, har typ blivit stammis där känns det som ^^
Vi satt där o pratade framtiden, vi vill så mkt, mest komma bort härifrån ett slag! Ja, vi hade trevliga diskussioner måste jag säga! Och det hade ju varit ganska  awesome om det blev något åt det hållet vi bland annat pratade om!

Nu är jag hemma. Har varit ganska duktig, fixat med tvätten, diskat lite och ringde till jobbet för o höra om jag kan gå bredvid på en annan avdelning, så jag kan få möjlighet till mer jobbpass!! Denna gången blev jag trevligare bemött.
Ikväll vet jag inte vad jag ska göra, ska nog kolla på Robinson som börjar.

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar!:

Name please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0