Pengakåt?

Hej.
Idag var det körlektion vid 10.10. Var riktigt trött på morgonen. Vaknade typ vid 6-tiden och kunde inte somna på en jättelång stund..  när jag väl gjorde det så var det dax att gå upp.
Körlektionen gick bra iaf.. men sen skulle vi prata om när jag kan boka uppkörning.. och då sjönk humöret lite. Har tydligen 2 "punkter" kvar, självständighet på landsväg och stadstrafik tror jag det var. Vafan... och sen hade jag tydligen kört min 20 lektioner, är säker på att hon sa att jag hade 2 lektioner kvar.. men nähä. Åh, vill ju bara boka uppkörning nu!! Känner mig ju redo.

Sen träffade jag Mathilda och vi gick till Ramona som var på sin mammas hårsalong. Där satt vi o pratade tills jag tog halv 1-bussen hem. Direkt till jobbet eftersom jag började vid 1. Gick bara bra, jobbade med en tjej jag aldrig träffat innan o hon var trevlig så det var kul! Slutade vid 4, sen dess har jag inte gjort så mkt, åt mat nyss, och skrivit en liten lista (!) vad jag behöver köpa när jag åker till Ullared imorgon!!

Ikväll börjar Paradise hotel, jag kommer sitta bänkad framför tv:n, nörd som man är! haha. Ska bli kul o se när folket gör bort sig! ;D

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar!:

Name please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0