Pank

Tjaa!
Dagen har varit great! Gick dock upp väldigt tidigt, eftersom vi åkte iväg vid halv 7. Ullared var målet. Där har vi varit heeela dagen så jag kom hem för bara nån timma sen. Jag vet, lite sjukt. Jag var färdig efter några timmar, men mamma och grannen tar lite längre tid på sig hehe. Jag hittade nog lite mer än vad jag räknat med då pengarna på kontot inte riktigt räckte ^^ Illa. Jag som ska klippa håret på fredag.

Hittade en jättefin jacka som mamma köpte som jag ska få i födelsedagspresent! Tur att jag fyller snart, annars hade jag definitivt inte kunnat köpa den, fick ju låna pengar av mamma för att kunna betala haha. Såg Morgan idag också, fast denna gången struntade jag i att ta kort.
Min och mammas vagnar.. kan man fylla dom mer?!?! knappt. haha, lite galet jaa. Det är ju tur att man bara åker nångång i halvåret, hade blivit dyrt annars xD

Nu längtar jag verkligen till fredag, då ska jag ju klippa håret och sen även färga det med färgen jag köpte idag. Hoppas verkligen det blir bra! Gillar inte mitt hår nu så en liten förändring behövs!

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar!:

Name please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0