Oväntad väckning

Heeeej!
Idag är jag glad! Eller jag brukar ju vara glad. Men idag är jag gladare än vanligt. Ett samtal som väckte mig idag på morgonen är det enkla anledningen! Jag säger bara: hooooppas!!! '

Åkte in till stan vid 12.05... fast bussen var ovanligt sen, kom inte förrän halv 1. Gick o köpte en födelsedagspresent till mamma åt pappa. Gick sen till Donken där Mathilda, Ramona och Robin var, så gjorde dom sällskap, sen gick vi till bibblan. Jag gick senare vidare till körskolan för att göra lite tester.. nu är det bara repetition och slutprov kvar, sen så!! Övningskörde med pappa hem.

Nu blir det strax mat, så hungrig som jag är ska det bli gott med lite lax o potatis!! Ikväll blir det luugnt, ska kolla på några program.. oväntat va?! hah. Kanske borde plocka upp allt jag köpte i Ullared, har fortfarande inte kommit så långt xD

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar!:

Name please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0