Ojdå

Hejj!
Vaknade och blev väldigt förvånad av hur mkt klockan var. Jag gick o la mig vid halv 1-tiden. Tänkte att jag inte behövde ställa klockan eftersom jag lär vakna vid 11-tiden... men nej, när jag vaknade var klockand 10 i 1!!!! Sov alltså i över 12 timmar!! Trött man kan vara efter en dags shopping i Ullared hehe.
Vid halv 2 började jag jobba, så det var bara att stressa för att hinna.. blev 2 minuter försen. Jobbade till halv 6 och allt flöt på som det skulle.

Kom nyligen hem och tänkte skicka ett mejl till en person. Hade skrivit mejlet och skulle skicka... men nej, då kommer detdär jävla automatiska svarsmejlet där det står "Delivery to the following recipients failed.", FAN vad jag hatar när det blir så. Ååh, behövde ju verkligen får iväg det mejlet.... får fråga om mejladressen igen, kanske var felstavat eller något.

Så ikväll blir det alltså att sitta o skriva mejl på engelska igen.. lär ta lite tid eftersom jag är sämst.. men hoppas det slutar bra iaf! Sen blir det ju självklart lite Paradise Hotel och Kungarna av Tylösand (; Men först ska jag göra hemmagjorda hamburgare, sånna som jag åt hos Elli, så sjukt goda! Och sen MAX hamburgerbröd på det, it's gonna be greaat!

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar!:

Name please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0