Mys med girls

Dagen har det väl varit nästan lite fullt upp. Åkte in till stan med Johanna en sväng, kollade mest på skor, dock hittade varken jag eller hon några. Sen satte vi oss på Askelyckan en stund, köpte Kaffe latte med smak som vanligt, denna gång caramel, riiiktigt god denna med!!
Sen åkte vi hem till mig för att bränna en skiva med massa awesome musik, efter några misslyckade så funkade det och vi åkte en sväng för att det var kul ehheh xD

Senare övningskörde jag in till stan, förbi Lina för att hämta min väska sen i fredags, sen åkte jag vidare till Rebecka där även Maria var. Blev en myskväll med massa prat och lite smått planering inför firning av mig och Elli. Det kommer bli riktigt roligt :D

Nu ska jag strax sova. Good night (;

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar!:

Name please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0