Jobbjobb

Hejsan!
Idag vaknade jag av att Mathilda kom o knackade på fönstret. Vi fixade oss oså, sen sprang vi till bussen, ovanligt- nej! Fast iofs, vi brukar ju cykla, men iom att det har kommit massa snö nu så hela cyklen var typ insnöad så gick det snabbare att springa. Bussen hann vi med iaf!

Vid 10-tiden började jag jobba och jobbade till strax efter 18. Allt flyter på bra och jag trivs väldigt bra, härliga människor man jobbar med vilket jag tycker är bland det viktigaste!! (: Känner att jag behöver skaffa gymkort så fort som möjligt, annars lär jag ju gå upp i vikt, o det vill vi inte haha.
Åkte hem med pappa så har i princip bara ätit och tagit det lugnt. Man blir trött efter att jobbat hela dagen, men jag gillar det!

Imorgon är det fredag och jag börjar bli lite taggad. Kan bli en bra dag/kväll/natt!

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar!:

Name please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0