Inhoppare

Tjaa!
Dagen hittills blev inte riktigt som jag tänkt. Min plan var att sova länge, kolla på 4:e OTH-avsnittet, (ja, nu har ju 8:e säsongen börjat och jag är inne!!!), äta god frukost, slöa lite, söka lite jobb och baka något gott.
Nej, så blev det alltså inte. Vid halv 8 ringer dom från jobbet o frågar om jag kan hoppa in... det tar emot lite smått, men pengar tackar man inte nej till. Så klockan 8 infinner jag mig på jobbet för att vara där till 16.00. Men det gick väldigt snabbt måste jag säga, var fullt upp typ hela tiden, o det gillar jag!

Nu har jag precis duschat. Ska börja fixa mig o lite så för ikväll bär det av in till stan och kära Ellinor som jag inte träffat på hur länge som helst! Dit kommer även Maria o Rebecka!! Vi ska fira mig och Elli. Kommer bli en mycket bra kväll, det är jag säker på (:

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar!:

Name please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0