Ibland gör man nytta

Tjaa!
Idag har varit en najs dag. Inte för att jag gjort något jättespeciellt, men har ändå gjort lite nytta! Fixade med tvätten och diskmaskinen på morgonen, skrev ut några bilder till en ram som jag ska ge min "riktiga" mamma i försenad födelsedagspresent! Slog in mammas födelsedagspresent, fast hon vet ju redan vad hon ska få hehe. Var ute och gick en långpromenad med Ramona, riktigt härligt! Sen har jag gjort 2 distanstester, gick bra på första, mindre bra på andra.. fast det var första gången jag gjorde "fordons-fasen" och jag är ju inte speciellt bil-intresserad så kanske inte så konstigt ^^

Nu under kvällen gjorde jag mat till familjen, alla blev nöjda och tyckte det var gott... tur det! Höll på att bränna riset men mamma räddade mig i sista stund... nu vet jag varför det gått som det gått... jag kokar riset på högsta värme xD Man ska ju bara låta det koka upp på högsta värme och sen sänka, men  jag lät ju det vara kvar på 9:an haha.
Snart blir det Paradise hotel, sen lite Robinson. Kanske borde plocka upp allt jag köpte i Ullared också? Har inte orkat/haft tid att göra det ännu.. och imon lär det inte bli mer tid över... men jag längtar till imon :D

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar!:

Name please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0