Helt jävla underbart!!!

HEEEEEEEJ!!!!!
Idag är jag så jävla glad!!! Började dagen med att åka in till stan för att gå på arbetsintervju, kändes helt okej men eftersom jag var den första för dagen så tänkte man att dom säkert kommer hinna glömma en typ hehe.
Sen stack jag o gjorde teori-test på körskolan, innan jag hade min körlektion. I slutet av lektionen frågade körläraren hur jag tyckte det kändes, braa sa jag.. o då sa han tillslut "om du känner dig redo så hjälper jag dig att boka uppkörning" !!!!!!:D ÄNTLIGEN!!!!

Sen träffade jag RebeckaAf för vi skulle kolla runt lite på mässan som var där. Sen gick vi till Askelyckan o tog en liten fika och bara pratade innan bussarna gick, mysigt (: Fick sen ett samtal från Sörgården, dom frågade om jag ville jobba natt... varför inte, pengar (;

Nu har jag varit hemma nån timma och fick nyligen ett samtal. Dom ringde från stället jag varit på intervju.. JAG FICK JOBBET!!!! Trodde verkligen inte det, fyfan vad jag är glad och lycklig nu. Allt gick ju så fort, fick samtalet från Af igår, intervju idag på morgonen.. och nu har jag ett jobb! Heelt sjukt verkligen! Känns som allt faller på plats mer o mer och jag är bara så jävla glad!!! Så imorgon börjar jag provjobba!

Nu måste jag vila om jag ska orka med natten, ciao sålänge!!



Kommentarer

Lämna gärna en kommentar!:

Name please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0