Helt jättekul

Tjaa!
Några dagar sen jag uppdaterade, men har helt enkelt glömt bort. Fyllde ju år i torsdags.. inget märkvärdigt blev det. Började morgonen med uppskrivning till körkortet... och jag klarade det!!!! Gött, nu är det bara andra hälften kvar (; Sen var det jobb till 6. Hem o bli firad med god smörgåstårta osen lyxglass.. Ben&Jerrys (; Visste typ allt jag skulle få, men det var najs, fick bl.a. en jacka, 4 leggins, kroppsprodukter, underkläder.. osen har dom ju betalt mer än halva körkortet.

Igår var det ju fredag... the Day! haha. Började med att jag försov mig en halvtimma, tur att jag fick sms säger jag bara, annars hade jag förmodligen missat bussen hehe. Jobbade 10-16, åkte med pappa hem. Stressade som fan för att hinna städa, duscha, fixa mig osv. Mathilda kom o fixade sig hos mig också, enligt tradition (;

Senare kom Maria, Rebecka och Ellinor. Ännu lite senare kom Lina och Matilda! Vi började tagga, äta massa gotte, spela kortspel.. som jag f.ö. typ inte fattade nånting hehe.. sen, några år senare (; så kom Ramona och Erika! Johanna och Fidde kom förbi för att säga hej också, trevligt!!

Sen sprang vi.. som vanligt hahah. till bussen. Åkte in och stack till Lagerlunden. Senare blev det Grace, för en gångs skull kom vi så långt haha. Sen åkte vi buss hem mot Rottne, följde med ett par kompisar på efterfest, mycket trevligt vare! Somnade, vaknade, gick hem halv 8. Mathilda åkte in för o jobba vid 9-tiden. Jag sov vidare, vaknade runt 1. Nu ska jag strax gå promenad med Erika, behövligt kan jag säga.

Ska f.ö. jobba mitt första nattpass idag.. börjar runt 11 och slutar väl 3-halv 4. Lär vara mkt folk idag iomed lönehelg! Hade hellre velat festa... gårdagen var ju riktigt rolig.. det är sånna kvällar som gör att man inte for nog av att festa!!! Menmen... får vänta till nästa helg helt enkelt... blev medbjuden på 18-årsfest på fredag så ja, det är ju trevligt!(:

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar!:

Name please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0