Halkbanan

HEEJ!
Idag har varit en BRA dag! Gick upp väldigt tidigt dock för att ta kvart i 7-bussen till stan. Vid 8 kom en minibuss o hämtade upp oss för att åka till Ljungby där det var dags för Halkbanan! Allt flöt på som det skulle, inga problem och det var ganska roligt. Kanske inte så roligt som många får det att låta, men visst var det en härlig känsla att sitta själv i bilen, det måste jag säga!

När jag kom hem därifrån så träffade jag Andrea för en fika och lite catch-up sen senast, trevligt! Sen hade jag möte med min jobbcoach, hon kollade igenom mitt personliga brev, blev lite ändringar oså så det är ju tur att man kan får hjälp med det tills man söker jobb (:

Nu är jag hemma o ska strax äta. Får se vad kvällen har o erbjuda, Kungarna av Tylösand är ju givet (;

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar!:

Name please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0