Ganska slut

Hejsanhoppsan!
Här sitter jag och äter lite "Corny" för att få lite energi eftersom min energi tog slut där efter jobbet någongång. Denna jobbdag har det varit fullt upp nästan heela tiden. Lätt den dag som jag jobbat som det varit flest kunder. Visst, det är ju skönt att det inte blir långtråkigt men ändå lite jobbigt när man inte hinner fylla på något eller ta det lugnt i 5 minuter bara för att kön aldrig tar slut, menmen, ska inte klaga, så farligt är det inte!

Träffade även lite folk man känner, Tobias stötte jag på!! Har inte träffat honom sen typ studenten så det var kul att se honom igen! Han ska göra lumpen nu, kul för honom! Johanna kom även förbi, alltid kul att träffa henne!! (:
När jag åkte hem kändes det som jag skulle somna på bussen. Fixade smörgåstårta till imorgon och har ätit lite mackor o yoggi!!

Ska bränna en dvd-skiva med musik tänkte jag som jag kan ha på lördag.. hoppas verkligen det funkar! Nu har jag även fått föräldrarna till att inte vara hemma på fredag så det kommer bli awesome, med lite förfest hos mig med härligt folk ;D Är riktigt taggat måste jag säga, för det är ju löööönehelg!!!!!!

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar!:

Name please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0