Första riktiga jobbveckan

Tjaaa!
Idag påbörjade jag min första "hela" jobbvecka. Jobbar måndag-fredag 10-18 förutom fredag då jag ska fråga om jag kan sluta vid 16 istället. Sen ska jag även jobba natt på lördag, ska bli spännande, lönehelg o allt ju (;
Jobbet idag gick lika bra som vanligt, trivs verkligen, dom jag träffat hittills som jobbar där är hur trevliga o sköna som helst och det tiden går snabbt, det blir aldrig långtråkigt!! Hoppas verkligen det fortsätter såhär!

Har inte gjort så mkt sen jag kom hem mer än ätit o duschat. Längtar såå till fredag, kan bli riktigt awesome om allt går och blir som planerat!!! Har hittat en ny låt som kommer bli en ny tagglåt, den ska spelas flitigt på fredag (;

Denna är också ganska skön!!! Vid 0.50 blir den bättre!
Nu blir det lite distanstester osåå!

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar!:

Name please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0