Finns det inga känslor?

Tjaa!
Igår blev en bra kväll tillslut! Gick på bio först. Blev väldigt stressigt då min buss var sen och inte kom fram förrän 5 över 8, bion började 10 över. Som tur var hade dom inte sålt våra biljetter till några andra eftersom vi inte hämtat ut dom när man skulle! Sen kom nästa problem, vi visste inte vilken salong det var i, så gick in i 5:e först... var fel då vi såg att det var en engelsk film. Tillslut hamnade vi rätt iaf! Vi kollade på I rymden finns inga känslor! En speciell men endå rolig film, blev ju en del skratt (;

Sen gick vi till en förfest nära stan. Kände typ ingen från början, men det blev ju kul ändå! Sen stack vi några stycken till Lagerlunden och sen Sports/Pauze. Dansgolvet var öppet så vi dansade litelite, men en dålig låt kom och vi gav upp typ hehe. Klockan blev kvart i 2 och mitt ursprungliga sällskap började bli trött, så jag fick skjuts hem, så jag skulle slippa vänta på bussen. Så snällt! (:

Tog typ inga bilder, men denna blev det iaf inne på Lagerlunden på Viktor och Victor! Finns ju en anledning också varför denna bilden togs... (; Har även en lojj film där man hör mig säga på ett fult sätt "nämen nu är det nån som har ställt in fel.. saak" haha så typiskt mig!

Idag blir det väl chill, får se vad som händer. Fint väder, kanske promenad då!

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar!:

Name please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0