Ett tält!

Heejhejj!
Idag var det ganska tidig uppgång, 20 över 8. Åkte till stan vid halv 10, satt och gjorde teoritester på körskolan, gick väl bra (: Hade körlektion, en ganska rolig sådan. Hade en annan körlärare idag och han var ju verkligen på topp! Haha fan vad jag skrattade när vi åker förbi en muslim med slöja och hans kommentar är "där går ett tält" HAHAH, fyfan, lite oväntat att han, en man på typ 50 bast, säger något sånt xD

Köpte sedan ett par vantar och ett par trosor för sammanlagt 60 kr, gött! Fattar inte vart alla mina vantar tagit vägen, hittar bara en av varje, så dessa behövdes, ett par vanliga svarta bara!
Åkte hem med halv 1-bussen o skulle egentligen ta halv 3-bussen men sen insåg jag att jag inte hann. Och jag har faktiskt bra anledningar till varför. Cyklade bort till frisören o beställde klipptid, ringt ang. ett extrajobb, duschat, fixat med tvätt, valt kläder o packat lite grejjer som ska med ikväll.
Tar bussen vid 16.05 istället, så det är ju inte jättelång tid kvar. Ska först till Teleborg för att kolla Linas innebandy-träning, sen drar vi hem till henne o försuper o har rooligt förhoppningsvis, sen blir det utgång ;D

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar!:

Name please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0