Das Helg

Oj vad tiden går fort! Helgen har bara flugit förbi och jag har helt glömt bort att skriva i bloggen. Så får göra som vanligt, en sammanfattning!
Fredag: jobbade 10-17. Mamma kom o hälsade på på jobbet, chefen ville gärna träffa henne så det var ju trevligt (: Åkte hem, duschade o fixade mig, Mathilda kom också. Vi åkte bussen till stan o vidare till fest hos hennes jobbarkompis. Åkte senare tillbaka till stan o Pauze där vi träffade lite olika folk, trevligt vare iaf! Slutade med att vi följde med på "efterfest" .. blev väl inte så mkt mer än ett glas vin och snack, sen sova typ.

Blev inga foton förutom denna på min frisyr, vill ha längre hår!!! Men tackar Mathilda för hjälpen <3



Lördag: tog 8-bussen hem, sov, vaknade kvart i 1, upp o skynda sig att fixa sig eftersom mormor o morfar kom vid 2. Peo, Maje och Niclas kom lite senare. Det var kalas för mig o mamma, god mat o fika blev det, åt alldeles för mkt hehe. Fick pengar av alla vilket jag verkligen behöver, så det var bra!
Framåt kvällen blev det lite spontant fest. Fick skjuts av mormor o morfar till Hovshaga där Lina var på fest hos Henke. Det var mycket trevligt där! Sen åkte vi ner till stan och var mestadels på Sports vilket var trevligt, dansgolvet var ju öppet iaf!

Idag vaknade jag ovanligt tidigt för att ha varit ute igår, gick upp typ halv 11.. Mamma fyller år idag, så har fixat lite med ett födelsedagskort, hjälpt till med maten, nu väntar vi på att pappa o Pontus ska komma hem så vi kan äta o fira! Måste göra lite distanstester idag känner jag, inte långt kvar till uppskrivning ju!!

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar!:

Name please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0