Början på nya livet...(;

Tjaaa!
Nattpasset gick bra, även om det var lite smått kaos ibland. Blev som vanligt sjukt trött vid halv 4-tiden, men denna gången somnade jag inte till iaf! Stack hem vid 7 för att sova i ca 2 timmar, för en gångs skull somnade jag!

Åkte in till stan vid tjugo i 11 för att provjobba på nya jobbet. Allt gick bra, kommer dock bli svårt att lära sig alla priser oså,  men det kommer väl så småningom! Dom sa iaf att dom tyckte jag var duktig och vill ha kvar mig, så nu är jobbet mitt till 100% ;D Slutade redan vid 2, han tyckte jag skulle åka hem o sova eftersom jag varit uppe hela natten.
Min goda chickenburger som jag gjorde till mig (;

När jag kom hem sov jag i kanske 2 och en halv timma, riktigt skönt. Ikväll har jag inte gjort så mkt egentligen, duschat, ätit mat och pratat med Mathilda (!) i telefon, lika trevligt som vanligt (;
Ska försöka att sova tidigt idag, för imon är det en ny jobbdag!! (:

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar!:

Name please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0