Vart tog tiden vägen?

Tjena!
Dagen har varit lång, men helt okej! Jobb som vanligt, gick bra! Sen kom Andrea in till stan så åkte vi upp till Grand Samarkand för att kolla lite i de nyöppnade affärerna! En klänning fick jag med mig också, det gillar vi! Sen bjöd Andrea mig på en lite försenad födelsedagsfika, så gulligt av henne (: Var roligt att träffas igen!

Sen åker jag till Ik och tränar, riktigt skönt äre!! Tog 21.55-bussen hem, förbi Erika för att få ett kvitto.
Har duschat o kollat PH. Är väldigt seg i kroppen, lite smått hungrig, men känns onödigt att äta nu när man ändå måste sova snart.. Bättre o vänta till frukosten egentligen hehe.
Imon är det fredag och snart helg, ska bli riktigt skööönt, har varit en hård vecka..

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar!:

Name please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0