Ung och bortskämd(t)

Hejsaaan!
Dagen har varit minst sagt kall. Frös som bara den när man stod på jobbet, men jag överlevde. Fick dock jobba över en halvtimma och missade därmed bussen till IK så var nästan påväg att skita i träningen.. men bestämde mig ändå för att åka, hann ju iaf träna i nästan 1 och en halvtimma, så det vare väl värt!

När jag kom hem var jag lite trött som vanligt så orkade inte laga nån mat, så fick bli en pizza man bara sätter in i ugnen. Kollade på PH innan, och nu sitter jag o kollar på "Ung och bortskämd" och jaa, vad ska man säga?! Jag har väl varit hyfsat bortskämd under min uppväxt... men denna bortskämdhet är på heeelt annan nivå. Fattar inte hur dom kan leva så utan att känna sig, typ dumma? Fast jag måste säga att det är underhållande, skrattar ju högt åt dom!!!

För det första, fick inte Sean pierre nog av att vara med i PH? Tycker det är ganska lojjt att han är med i detta programmet också, han behöver ju inte skämma ut sig själv ännu mer?!!
Skrattade även högt när jag såg Lorenzo och hans stolthet över att "pappa betalar", och när man ser honom ute på krogen och han skriker hahah, så pinsamt.
Tycker även synd om Alexandras pappa. Fan vad hon kör med honom. Han står seriöst i hennes lägenhet och lagar mat åt henne, kommer till vardagsrummet och ger henne maten medan hon sitter o latar sig i soffan. Skrattretande xD Och han är hennes taxi samt att han verkar betala allt hon vill ha. Fattar inte hur man kan behandla sina nästan vuxna barn, som småbarn som inte kan göra något själva. Stackarna! Men som sagt, det är humor.

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar!:

Name please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0