Tiden bara försvinner

Vart tog tiden vägen egentligen? Man stiger upp, fixar sig, åker till jobbet, jobbar fram tills det blir mörkt, åker och tränar, tar bussen hem, duschar, äter och helt plötsligt är klockan snart 23.00 och man känner att man borde gå o lägga sig snart!! Och såhär ser ju dom flesta dagarna ut nuförtiden... eller ja, åtminstone 3 dagar i veckan.
Visst, man ska väl inte klaga på att man har jobb, och träningen har jag ju valt själv.. men ändå.
Varför är inte dagarna längre? Så man har lite mer fritid. Så man hinner träffa vännerna lite mer. Det är det tråkigaste.. man hinner knappt det. Eller jo, på helgerna funkar det ju oftast. Men ändå. Man vill ju kunna träffa sina underbaringar, liite oftare!!

Har iaf hittat två nya låtar som jag gillar väldigt mycket nu!!
Denna är bara så skön tycker jag, så man vill ställa sig upp o dansa! (;

Och denna är bara så härlig, gillagilla!

Snart blir det nog dags att sleepa. Det sköna med mina arbetstider är att jag börjar halv 12, vilket ger en hyfsad sovmorgon! För mig som inte är morgonpigg passar det perfekt! (:

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar!:

Name please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0