Snöstorm, typ(iskt)

Hejj.
Dagen har varit snöig snöig och ännu mer snöig. Så himla typiskt att det ska vara sånt skitväder just idag när jag för första gången tänkte köra in till stan (jobbet) osen hem inatt.. vet inte om det blir så nu.. Jag som vill det så gärna, rädd för att hamna i olycka med tanke på att väglaget kanske inte är det bästa!!!
Dagen på jobbet har funkat bra, väldigt mkt folk bara, under eftermiddagen. Åkte med mamma hem, vi köpte pizza påvägen också, så nu är man bra mätt.

Johanna och jag ska ta o ses en stund innan jag åker in för lite nattjobb. Ska bli väldigt trevligt, blir lite Idol och skitsnack som det ser ut nu, gilla! (: Sen blir det som sagt jobb 22.30-03.30 så blir sen hemgång.. men vi får väl se hur mkt folk som kommer. Känns som det finns goda chanser för att det blir relativt lugnt med tanke på att det är veckan innan lönehelg och vädret är förjävligt.. inte peppande precis hehe.

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar!:

Name please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0