Olugnt, lugnt

Heejhej!
Igår blev det olugnt o lugnt. Olugnt var det på jobbet. Man märker verkligen att folket har fått sin lön, sjuuukt mycket folk, speciellt under lunchen. Det jobbiga med det är att man hinner knappt själv äta sin lunch. Eller jo, man gör ju det, men man får ju bara slänga i sig maten, och jag som hatar att stressa när jag ska äta, jag äter alltid segt hehe.

Efter jobbet gick jag o satte in lönen på banken, gött. Åkte hem, åt fajitas med familjen. Duschade och segades framför datorn, pratade i telefon med lite olika folk. Kollade på tv med familjen lite senare. Sen ganska så sent kollade jag på Pensionärsjävlar. Lite efter är jag, men aa, haha fan, det var ju faktiskt roligt!!! Skrattade högt för mig själv några gånger.

Nu sitter jag här framför tvn och äter frukost. Julkänlan är här nu när snön har kommit och julgardingerna och adventsljusstakarna är uppe. Jag är även ledig idag för första gången på 12 dagar. Det är sjukt skönt. Dock är det ju back to work redan imon. Menmen, det betyder bara att jag får göra det bästa utav dagen. Började ju kanske inte bäst, borde följt med mamma o bror till stan. Men lat som jag var så ville jag sova ut.
Ikväll blir det nog inte lika lugnt iaf... !!

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar!:

Name please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0