Nära ögat

Tjaa.
Dagen har varit bra. Hade körlektion på morgonen, gick bra, fram tills vi kom i en korsning och jag tänkte helt fel o glömde att bussen som var mittemot mig också hade grönt, o eftersom jag skulle svänga o den skulle rakt fram är det jag som har väjningsplikt... blev nästan en krock där, hade kunnat sluta illa. Tur att jag hittade bromsen!

Jobbade vilket gick bra, lagom mycket folk. Dock var det svinkallt. Vinden blåste dumt så det blåste rakt in i mot oss, fyy. Och såklart hade jag för tunna kläder på mig just idag. Imon blir det underställ, t-shirt över det och sen en fleece! Efter jobbet stack jag o köpte ett par träningsbyxor som jag behövt och velat ha länge.. även en ny foundation eftersom min "vardags-foundation" typ är gammal. Sen blev det träning, gött som vanligt!

F.ö hoppas snön försvinner snart, den får gärna komma vid första advent eller så, men inte nu.. inte nu.

Kunde inte somna igår. Så låg o tänkte en massa. Kom på att jag saknar endel. väldigt mkt. Blev så glad när jag fått ett mejl från Jessan idag, henne saknar jag jättemkt! Ganska komiskt ändå, just eftersom jag tänkte att jag skulle skicka ett mejl till henne idag, men vi tänkte visst samma! Hoppas jag får träffa henne om inte alltför lång tid, har ju inte setts sen studenten och hon är en härlig tjej som man blir glad av!!! Vi hade en del sjuka konversationer i skolan om man säger så. Kommer ihåg när vi + Mathilda och kanske nån mer, satt i sofforna längst ner på skolan, och hon berättade sina historier... fan vad vi skrattade xD Ja, man saknar endel gamla goda tider, det gör man!

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar!:

Name please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0