Minnesförlust.. eller bara allmänt korkade?

Tjaaao!
Dagen har varit braa. Är glad. Inte för att det har hänt något speciellt egentligen men bara är det. Jobbet gick riktigt bra så tiden gick fort, var precis perfekt mycket att göra! Det enda jobbiga var när kortapparaten krabbade.
Träningen gick toppen, cyklade på motionscykel dom sista 15-20 minutrarna innan bussen gick, och det kändes i rumpan, vilket är asnajs ju, bara till att fortsätta såhär så man kan få en snygg vältränad rumpa (;

Väl hemma blev det dusch oså hade dom gjort glögg o köpt pepparkakor så det sitter jag o smaskar på nu, med lite ljus tända, hur mysigt o gott är inte det?! <3

Ja, jag är glad helt enkelt.

Måste bara berätta en så lojj grejj som hände idag på jobbet. Två killar i 17-årsåldern kommer o köper b.la. enn hamburgertallrik, vilket betyder att dricka ingår.. vilket jag gav. Sen, ungefär 5 min efter kommer kompisen o säger "min kompis fick aldrig en dricka". Först blev jag lite osäker, men sen kom jag på att jag gav honom en powerking, och det var jag 110% säker på, så jag sa "jasså?... Nämen jag gav ju honom en Powerking" svaret jag får blev lite generat "aha fick han?" hahah, så jävla tröga, fattar dom inte själva att jag kommer ihåg det med tanke på att dom nyligen varit där.
Men inte nog med det. Sen kommer dom o ska köpa två pommes o en läsk vilket blir 32:- Han lägger upp massa småmynt, precis som att han har räknat dom. Men eftersom dom försökte lura mig innan, så räknade ju jag mynten. Självklart var det "bara" 30:- så, det var bara för dom att fiska upp 2 kronor till för mig kan dom inte lura haha (;

Nu blir det nog att kolla Gossip Girl, missade ju avsnittet igår på tv.
PUSS

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar!:

Name please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0