Lön + lön = dubbellön

Tjaaa!
Dagen har varit najs. Började morgonen med träning, svettigt värre. Sen jobb som vanligt. Man märkte att folket hade fått lön, var ganska mkt folk idag. En kom o betalade med en 1000-lapp.. haha. Den hade inte jag velat spräcka bara för typ en korv hehe. Sen åkte jag med pappa hem.

Ätit har jag o pratat i telefon med bubbe, lite planer som planeras! Får se hur detta slutar! (:
Igår fick jag förresten min lön från Attendo och det blev en trevlig överraskning. Trodde bara jag skulle få nån 1000-lapp efter skatt med tanke på att jag inte jobbade så mkt i oktober, men det blev några 1000-lappar fler!!!
Fick även min lön från nuvarande jobbet idag, inte tråkigt det. Trodde först inte att jag skulle kunna lägga undan så mycket pengar denna månaden iomed att det blir endel utgifter nu, men med dessa lönerna kan jag ju faktiskt spara undan endel iaf! (:

Åh vad man bara vill åka iväg och göra något riktigt kul för en månad eller två. Thailand hade ju inte varit fel. Måste hitta någon som vill åka med mig bara.

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar!:

Name please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0