Ljus i vårt hus

Tjotjo!
Idag
har varit en goodie day! Börjar väldigt bra då jag träffade på min bubbe som tog samma buss som jag, in till stan! Har ju inte träffat henne på hur länge som helst känns det som!! Vi umgicks fram tills jag började jobba. Jobbet gick bra, mer folk idag än igår då det var väldigt dött under eftermiddagen. Stannade kvar på jobbet till 6 eftersom min buss ändå inte går förrän 18.25.

Såhär dimmigt var det på morgonen.

 

När jag kom hem var jag värsta hungrig så det var ju perfekt att det var chorizo/fetaost-paj och baguetter när jag kom hem, vilket jag äälskar! Blev en varm skön dusch efteråt. Nu sitter jag här med tända ljus o varm oboy och bara tar det luugnt.. i min nya.. nattklädsel (eller vad man ska säga, pyjamas?) som jag köpte på Ullared. Ser ut som en vanlig t-shirt och leggins typ, med Betty Boop på, lite barnsligt kanske, but who cares? (; Gullig är den iaf och go att ha på sig!
Nu blir det lite PH.

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar!:

Name please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0