Lite spontant sådär!

Tjaa!
Helgen har varit braaa! Har som vanligt inte orkat skriva något, så jag gör som jag brukar, en sammanfattning!
I Fredags åkte jag till Lina på kvällen. Vi köpte massa Ben&Jerrys-glass som vi smaskade på framför en film, mummaa (; Inte för att vi kollade speciellt mkt på filmen, satt mest o pratade. Sen åkte vi till ett gäng fulla och glada killar som vi skjutsade till stan. Vi följde med dom till Sports en stund, men det blev nyktert såklart.. men det var trevligt ändå, även om vi inte var där så länge. Hämtade senare Linas mamma och sen var det sovdags.

Igår var det tidig uppgång, sov 2 och en halv timme, vid 5 gick vi upp och strax efter halv 6 åkte vi iväg mot Ullared! Ja, det blev lite spontant, Lina frågade mig i fredags kväll om jag ville följa med, så varför inte tänkte jag även om det inte var längesen jag var där. Denna gången köpte jag inte så mkt, tur det. Gjorde världens fynd!!! Hittade en klänning för 9.95 kr!!! Hur sjukt är inte det?? Och snygg var den också, en typisk festklänning. Åkte hem runt halv 12, skönt ändå att inte vara iväg så länge.

Åkte hem o fixade mig, åkte tillbaka till stan till Maria. Vi stack sedan vidare till Leilas och Emmas maskeradfest vilket var trevligt! Fråga mig inte vad jag var utklädd till haha. Senare stack jag in till stan för att möta upp Lina och Miranda, vi gick till Sports/Pauze där vi stannade hela kvällen. Även det var trevligt! Blev alltså en lyckad kväll.

Idag sov jag ganska så länge, vaknade av telefonen nån gång osen gick jag upp runt halv 1 kanske. Har firat pappa eftersom det är farsdag! Av mig fick han en helnöt och ett par kalsonger där det står "Kingen" haha (;
Lär bli en fortsatt lugn dag, är ganska seg sen igår, blev lite galet.

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar!:

Name please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0