KÖRKORT!

ÄNTLIGEN har jag fått mitt efterlängtade körkort!!! Så sjukt glad är jag. Hade uppkörningen vid kvart över 8 och var ganska så mycket nervös. Sanningen är ju att jag failade på första uppkörningen så nu kände man ännu mer press på att klara det. Var verkligen nervös när vi kört färdigt och skulle in på parkeringen, vågade inte hoppas... men sen säger han de magiska orden "din körning är godkänd", som jag andades ut!!! Fyfan vad underbart, när jag gick därifrån fick jag tårar också, trodde inte det var sant!!!

Gick o tränade sen innan jobbet. Var ju verkligen på topp så det blev ett hårt pass! Efteråt var det jobb vilket gick bra men det var sjukt mycket folk, speciellt under lunchen.

Varit hemma ett litet tag, ätit jättegod mat, fick även blommor av familjen, väldigt fina (:
Ska snart in till stan till Lina o sova där, vi ska till Ullared imon (Y) Denna gången ska jag inte slösa lika mkt som förra, inte ens hälften. haha.

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar!:

Name please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0