Julen är här

Tjaa.
Dagen har varit helt okej. Vaknade dock med huvudvärk och kände mig allmänt sjuk. Men vad göra åt det när man har ett jobb att gå till? Dessutom hade jag bestämt liten dejt med Rebecka, så den kunde jag ju inte missa (; Åkte in till stan vid halv 10 där vi möttes upp för en Kaffe Latte med karamellsmal på Waynes Coffee. Efter en mysig timmas prat och gott kaffe så mådde jag faktiskt mycket bättre!

Så fint var det idag på morgon. Riktigt juligt väder.


Sen bar det av till jobbet, allt flöt på som det skulle. Fick gå lite tidigare så jag hann med 20 över 5-bussen. Skönt o komma hem tidigt idag! Har kollat på avslutningen av Ensam mamma söker, och såå blesviken är jag att inte Linda och Christian är tillsammans längre. Dom var ju så fina ihop, och man såg verkligen hur kära dom var!! Kändes som att det var något speciellt mellan dom redan från början. Så jag tycker det är synd att det slutade som det gjorde.

Snart blir det nog sängdags. Blir en lååångdag på jobbet imon. Ska jobba kvällspasset också åt en som är sjuk, så 11 timmars jobb blir det o ingen träning imon heller... illailla.

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar!:

Name please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0