Inte över än

Hejsan!
Nu börjar min första jobbhelg lida mot sitt slut och jag har som vanligt inte bloggat nått under helgen så en traditionell sammanfattning får det väl bli.

Fredagen var det jobb halv 12- halv 6. Åkte med mamma hem, åt pizza med familjen. Sen, för första gången i mitt liv, var det dags att köra bil, helt själv, utan någon som ska rätta en bredvid. Första sträckan var inte så lång, bort till Johanna hehe. Där blev det lite julmust och ostkaka och prat (:
Sen vid 10 i 10-tiden var det dags att åter åka tillbaka till jobbet. Vädret var ju förjävligt, massa snöslask o skit på vägarna, men det gick bra! Natten var hyfsat lugn ändå, sen var det bara att köra hem vid halv 4-tiden.

Lördagen gick jag upp vid halv 1-tiden typ. Fixade mig oså kom Martyna hit för att vi sedan skulle åka ut till Mathilda för att ha en myseftermiddag med massa prat, var ju läängesen vi träffades alla tre, så det var mycket trevligt (: Framåt halv 5-tiden var det dags att åka hem igen, för att jag skulle hinna till jobbet som började halv 6. Det var väldigt lugnt under början av kvällen. På natten var det dock mer folk än under fredagnatten. Vi fick stänga lite efter 3 eftersom vissa kommer i sista minuten! Kom iväg vid halv 4 iaf.

Idag gick jag upp vid 1-tiden. Har ont i huvudet och ögonen och känner mig lite halvsjuk, men det hindrar mig inte från att åka o jobba. Jobbar mellan 16- halv 11. Känner mig inte så taggad måste jag erkänna, är ganska slut efter helgen och nu ska man jobba i 6 dagar till... Aja, it's money! Hoppas det blir en lugn kväll idag. Nu måste jag gå o fixa mig o byta om, för om en halvtimme beger jag mig.

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar!:

Name please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0