I'm dating... or?

Hejhej!
Dagen har varit bra! Inte för att det hänt så mkt. Jobb as usual. Eftersom min buss inte går förrän 18.25 så stannade jag kvar på jobbet för att göra Malin sällskap.
Det kommer en kund, som för det första håller på o krabbar asmycket om vad han ska ha för något, tillslut får han allt + en 5-krona tillbaka eftersom det blivit missförstånd och vi tagit för mkt betalt. Slutar också med att vi slänger en hamburgare eftersom han sa att han inte skulle ha den. Lite senare ringer han tillbaka och typ skäller ut Malin. Håller på o säger att hon ska köra ut den hamburgaren som han tydligen skulle ha... väldigt mysko man.

En annan lite intressant sak Malin berättade var att i helgen, när hon jobbade natt, var det tydligen en kille som frågat efter mig, om jag jobbade där. Så hade hon sagt att jag nyligen börjat jobba där o frågar om han kände mig. Då hade han svarat att hans kompis typ dejtar mig..
Vad jag vet så dejtar jag ingen nu.. och gjorde det inte i fredags/lörsdags (vet ej vilken dag) heller! Hmm, nu blir man ju nyfiken vad det här var för någon! Typiskt mig o vara så nyfiken, men man vill ju veta!! hehe.

Nu blir det lite tv sen sova så man är utvilad inför en ny dag med jobb o träning! (Y)

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar!:

Name please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0