Helt slut

Tjaa!
Nu är jag hemma efter en lång dag. Denna veckan började jag ju jobba enligt mitt "riktiga" schema så jobbade halv 12 till halv 6. Gick bra även att jag jobbade själv i några timmar, måste ju vänja mig nu!! Åt kycklingbaguette för ovanlighetens skull... eller inte haha. älskar den, så sjukt god ären!

Sen skulla jag sätta in massa pengar på banken.. eller jag gick dit innan jobbet, fick könummer 114, dom var på 80, hade inte tid o vänta, men så sa en att insättningsautomaten skulle funka ikväll, så stack dit.. men såklart stod det fortfarande "ur funktion, välj en annan".. jo om det fanns en så. Gick in, ingen kö, hade 10 min på mig till bussen gick.. så fick jag hjälp, meeen så seg han var, så fick skita i det.

Åkte upp till Idrottskliniken och köpte äntligen ett 3-månderskort, greeeat. Nu blir det träning inför beach 2011, man måste ju börja i tid haha (; Så tränade 2 timmar idag.. övningskörde hem. Nu är jag helt slut och ska äta mat, ska bli sjukt gott!!!

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar!:

Name please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0