En helg, som de flesta andra

Heejhej!
Nu var snart denna helg över. Tiden går så fort!
Dagen började förjävligt i fredags då jag missar bussen vid 10.40.. jag börjar 11.30 och nästa buss går inte förrän 12.05. Ganska jävligt alltså. Efter lite ringningar så åkte pappa hem från jobbet o hämtade mig, väldigt snällt! Jobbet gick iaf bra. Efter jobbet åkte jag hem till Maria för att fixa mig o även förfesta samt fira hennes syster som fyllde 18. Det blev roligt iaf med trevligt folk! Vi gick ner till stan o in på Grace för att ta stämpel för att kunna gå till Lagerlunden innan vi gick tillbaka till Grace. Matilda kom också o följde med, roligt! Kvällen blev iaf mycket lyckad, lite crazy som vanligt, med det gillar vi! (;

Igår körde jag till Tingsryd med la familia. Firade mormor och även lite farsdag. God mat och efterätt och trevligt sällskap! När jag kom hem pratade jag i telefon med Mathilda i två och en halv timma hehe, vi hade mkt o prata om och lika trevligt som vanligt var det!

Nu är jag hemma själv, resten är på hockey med brossan. Jag har varit duktig o fixat med tvätten och även gjort en sak åt mamma. Vädret är ju vackert så man borde ju gå en promenad o ta vara på det härliga vädret. Vi får la se vad som händer.!

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar!:

Name please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0