Dessa magrutor

Tjooo!
Dagen har gått finfint. Jobb as always. Går upp o ner, ena stunden jättemkt o göra, andra stunden helt tomt. Idag var jag även duktig o tog med mig egen ..lite nyttigare.. mat. Potatis och lax blev det, älskar lax!!! Efter jobbet blev det upp till IK för att köra ett långt och svettigt pass. Riktigt gött vare! Still working on my "osynliga magrutor" (; Får se om dom kan synas nångån i framtiden.. kanske hehe.
Bland all svettlukt kände jag en annan lukt också.. (ja, det luktade gott) som påminde om någon.. det var ju typiskt.

Mycket hett, på killar dock. Tjejer ska bara ha lite isf, tycker jag.

Mamma kom iaf in till stan så att jag kunde övningsköra hem, supersnällt av henne och det gick toppen!
Har duschat, ätit yoggi + favvomüsli + digistivekex (me like), kan inte motstå, dom är ju såå goda.. sen att dom är onyttiga.. det är ju en annan (sorlig) sak. Är egentligen fortfarande sugen på något mer, men nej, det håller inte. Måste bli bättre på att stå emot alla godheter. Det blir inga synliga magrutor av det. För att kompensera digistivekexen kör vi ett träningspass imon innan jobbet också!

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar!:

Name please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0