Brutalt räcker inte

Tjaa!
Igår blev som väntat, ganska så galen. Eller ganska är nog inte rätt ord, sjukt, är nog bättre.
Vi började förfesta lite smått hos Lina. Onödig som jag var tog jag med mig mer dricka än vad jag behövt. För väl inne på Grace och vid drinkbordet blev det mycket, så det räckte o blev över om man säger så!
Det var jag, Lina, Maria, Erika, Madde och Linnea som  hade bokat drinkbord och det var definitivt värt pengarna! Det blev en crazy night där inne. Synd att man har en stor fet minneslucka den sista timmen typ.. eller aa, typ från o med nån halvtimme innan det stängde, tills att jag vaknar idag.

Haha, helt sjukt. Vaknade idag och det första man tänker är, Vafan hände igår??! Märker att jag lagt mig med morgonrocken och även min korta "långarmsjacka" eller vad man ska kalla det, som jag hade ovanpå klänningen, låg jag på också. Gick till köket där jag ser en lapp som mamma har skrivit "Pappa hittade din ipod och vante ute i snön. Hoppas du inte har tappat något annat" Ajdå. Inte så bra. Försöker minnas gårdagens sista timmar, utan någon vidare framgång.
Några telefonsamtal ger mig lite mer vetskap om vad som hände. Inget jag tänker skriva här. Men visst blev jag chockad. Eller egentligen inte kanske. Men aa. Det blev en aning mycket igår.. det kan jag konstatera iaf. Men det är ju bara löning, en gång i månaden, så varför slösa bort den?

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar!:

Name please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0