Aj, ont

Tjo!
Bättre dag idag. Jobb som vanligt. En sak som är så jävla typiskt är att alltid när det kommer någon jag känner, och det typ varit lugnt jättelänge, så ska det helt plötsligt komma jättemånga som ska handla... Just när nån kompis kommer! Lika irriterande var det när jag hade gjort till pommes för att testa en dipp, kryddat klart den och var såå sugen på att äta.. klockan vad då 16.40 typ, så jag hade ju nästan 1 timme tills jag slutade. Tro fan att det ska komma kunde HELA tiden enda tills jag slutar.. hann äta 3-4 stycken, resten blev att slänga -.-

Körde lite med pappa.. upp till Ik sen för att träna. Riktigt great var det, fast hade redan träningsvärk sen i måndags och inte blev det bättre. Rullbandet var lite efterblivet också när jag skulle jogga.. typiskt.

Aaaah, nu måste jag bara skriva en grejj, kollar på tv, oså kommer dendär sjuukt irriterande reklamen "På måndag gör jag ingentinge..ingentinge.. ingentin.. på tisdag...blablabla", jag hör det sjuttioelva gånger om dagen på jobbet, så trött är jag på den. 

Okej.. låter kanske inte som min dag varit så bra, har ju mest klagat, men aa hehe. Nu är jag iaf hemma och äter kanelbulle som Johanna gav till mig igår, så det är ju gottigott!! Känner mig dock onyttig... menmen, jag har faktiskt tränat + att jag ska träna imon också så får väl unna mig lite (;
Så, nu ska jag sluta klaga.. dagen imorgon kommer nog bli bättre, det är jag säker på!!! (:

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar!:

Name please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0