1 Månad

Tjaao!
Dagen har varit najs. Jobbet gick great, lagom mycket att göra, in så man blev sönderstressad, men även inte så det blev segt! Efter jobb blev det träning, gick ju toppen det också. Var ganska nära på att missa bussen till centrum, tur att jag inte gjorde det, annars hade jag fått vänta till 21.55.
Har duschat och ätit yoggi o müsli, men hatar att jag fortfarande har hungerkänsla. Not good at all.

Vill bara ha helg, vill bara vara ledig. Fast aa.. jag är ju bara ledig i 1 dag så är väl inte så mkt att hurra för.. menmen, den dagen ska jag ta vara på! (; Nu är det ju bara en månad kvar till julafton, ska bli mysigt! Dock tråkigt att jobba juldagen. Grymt tråkigt att inte kunna gå ut den dagen som typ är Växjös största utgång!!

Kollade på senaste avsnittet av Gossip Girl igår, och fan vilket underbart slut det var!! Sjukt oväntat men så grymt klockrent och jag bara älskade det. Som Brooke Davis sa i ett Oth-avsnitt "People that are meant to be, always find their way back in the end". Gillar det citatet.

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar!:

Name please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0