Wir lieben Deutsche songs (;

Idag är det lördag och jag är fortfarande något sjuk. Har väl inte feber, men hostar som fan och ganska mkt förkyld och börjar få lite smått ont i huvudet..
Idag har jag slöat som fan, la upp bilderna från första vecka i Lloret, vilka minnen! Tänk, för 2 veckor sen hade vi en sjukt galen utekväll!! Det var dock den kvällen jag tappade bort mobilen också ;(

Tänkte nu lägga upp mina 3 favorit-låtar från resan... det är dom nya taggningslåtarna!! Inte för att jag har något att tagga till ikväll.. men vissa andra kanske har.. så då rekommenderar jag dessa!! Iofs är två av dom på tyska vilket kanske låter lite.. skumt.. men ge dom en chans, så sköna är dom :D

Disco Pogo - min absoluta favorit!!

Das geht ab - den andra tyska låten!

Riverside
- alla blev som galna när denna spelades! Dock var det en bättre version där.


Kommentarer

Lämna gärna en kommentar!:

Name please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0